środa, 2 września 2015

Jak zarobić diamenty?

Witam.
Dzisiaj chciałabym napisać jak w grze Momio zarobić diamenty.
Czym są diamenty?
Diamenty to waluta na momio. Możemy za nie kupić m.in animo, ubrania, dodatkową stronę na looki, ulepszenia do momo, dodatkowe momo, prezenty itp.
Ale jak je zdobyć?
1. Klikając przelatujące ptaki dostajemy diamenty - 5, 10, 15 i też więcej
2. Za osiągnięcie następnego pozwiomu.
3. Można - jak w większości gier - dokupić je za realne pieniądze. Na szczęście dość mało osób kupuje, bo ta opcja dostępna jest tylko w aplikacji na telefony i tablety.
4. W wydarzeniach, czasem dostajemy darmowe, np. "LETNIE SZALEŃSTWO 2015".
5. Otwierając codzienne bonusowe jajka - co 3 dni gra w której do zgarnięcia około 200 diamentów.
6. W oficjalnych konkursach.
7. Otwierając bonusowe jajko - 1 dziennie do otwarcia. Mogą być tam diamenty lub punkty do poziomu.
8. W aplikacji mobilnej, ogladajac 15-30 minutowe reklamy mozemy zdobyc 30-45 diamentów za 1.

A więc - podsumowując - nie ma wcale zbyt wielu sposobów na zarabianie. Przydałoby się jeszcze trochę funkcji, dzięki którym moglibyśmy wygrać diamenty. Mam na myśli jakieś minigierki czy coś. Gdy znajdę jeszcze jakieś sposoby - na pewno je tu umieszczę :)

Do zobaczenia w następnym poście!
Dziękuję za przeczytanie i proszę o komentowanie i polecanie bloga - teraz jest nowy, ale mam nadzieję że w przyszłości się rozwinie. Pamiętajcie - wasze komentarze są wielką motywacją dla mnie.

36 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To działa? Bo nie chcę nie potrzebnych wirusów do fonka

      Usuń
    2. Chcesz dobry HACK do gry MOMIO ? Tutaj jest - http://dlagier.com/hack-do-momio/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja sądzę na odwrót, kiedyś wolałam momio, a teraz wolę MSP ;-;

      Usuń
    2. Ja sądzę na odwrót, kiedyś wolałam momio, a teraz wolę MSP ;-;

      Usuń
    3. Ciasteczkowe MSP dokładnie, momio jest lepsze od MSP

      Usuń
  3. hej może spodoba wam się mój blog FAJOWE MOMIO

    OdpowiedzUsuń
  4. msp jest złe ukradli mi konto z 22 lvl i zablowali z 16 z vip

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!to ja! ♥ Ciasteczkowe MSP ♥ ! zapraszam na bloga: rajka-i-momio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post! Zapraszam do mnie momio-wedlug-nas.blogspot.com szukam redaktorów ktoś chętny niech pisze na priv

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post kochany ludziku! Zapraszajcie mnie na momio xXxtamiqxXx

    OdpowiedzUsuń
  8. 15-30 SEKUNDOWE a nie minutowe ale to nic ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah no właśnie oglądać reklame pół godziny... xD

      Usuń
  9. Teraz i na komputerze można kupić diamenty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog bardzo fajny, ciekawy ale jest kilka błędów gram w momio i wiem ze
    reklamy trwają góra minute a nie pół godziny i od niedawna (kiedy to pisałaś jeszcze nie było można) kupić diamenty nawet kompaturze czy laptopie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny artykuł – dużo o tym jak zarabiać na telefonie tu http://jakzarabiacjakoszczedzac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sposoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny post, zapraszajcie na momio nazywam się dżina004

    OdpowiedzUsuń
  14. okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałaś/eś na tym komentarzu 21 k (bez obrazy)
      zapraszajcie na momio nazywam się nanananana
      super komentarz liczyłam te k chyba jakieś... niech no policzę... to będzie jakieś około... yyyyyyyyyy...chyba... no kurde... tak mi się wydaje że jakieś... zaraz policzę... yyyyy... pięć minut ( tak mi się wydaje )no chciałam jeszcze dodać piosenkę: Komar to jest zwierze kurwa jego mać jak cię ni ujebie to nie może spać czy ty widzisz komara jak mu dupa świeci przypierdol mu gazetą to wyżej nie poleci lata komar w nocy lata komar w dzień ciągle widzę jego pierdolony cień czy ty widzisz komara jak mu dupa świeci przypierdol mu gazetą to wyżej nie poleci mówi do mnie ojciec synu nie masz racji komar szuka dupy do okopulacji czy ty widzisz komara jak mu dupa świeci przypierdol mu gazetą to wyżej nie poleci lata komar lata i szuka kobiety patrzy czy jakaś dupa nie wystaje z za tapety czy ty widzisz komara jak mu dupa świeci przypierdol mu gazetą to wyżej nie poleci przyleciała mucha komara dziewucha lata koło ucha a komar ją rucha czy ty widzisz komara jak mu dupa świeci przypierdol mu gazetą to wyżej nie poleci. Przepraszamy za cenzury. Myślę że piosenka się podoba, chociaż trochę nie jest dla dzieci. Dziękuję za przeczytanie, bye ( baj ).

      Usuń
  15. fajny post plis mam 33lvl i jestem Nightcore kami zapraszajcie do znaj na momio

    OdpowiedzUsuń
  16. jak już to sekundowy geniuszko i na laptopie też można kupić za realne pieniądze jak co nie umiesz prowadzić bloga bo nic o momio niewiesz i się ogarnij

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ladny blog, zwariowany hehe!

    Kody do Momio na kase sa na stronie WSPOMAGACZE NET
    ▶▶▶ Kody do Momio ◀◀◀

    OdpowiedzUsuń
  18. aha czyli mam oglądać pół godziny jakąś reklamę, żeby dostać nędzne 45 diaksów w grze? aha

    OdpowiedzUsuń
  19. Momio jest fajne tylko im wyższy poziom tym trudniej się go wbija.

    OdpowiedzUsuń
  20. MALTO

    Może wiesz jak zdobyc szafiry?:)
    Choc pewno sie nie da !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. hejka zapraszajcie mnie do znaj czyli hejlin8

    OdpowiedzUsuń
  22. Porady na temat zarabiania diaxów i diamentów znajdziecie tu https://www.desercik.pl/momio-poradnik-do-gry-diaxy-szafiry-i-momo/

    OdpowiedzUsuń