środa, 2 września 2015

#1 TOP MOMIO - wrzesień 2015

Cześć!
Postanowiłam ogłosić specjalnie dla Was comiesięczny konkurs na TOP MOMIO miesiąca.
Kto zostanie top momio września?
Możesz to być Ty!
Na czym to polega?
Co miesiąc będę zbierać od Was looki na momio. Wysyłajcie je do gracza luncia2010
To konto jest odpowiedzialne za zbieranie wszelkich prac konkursowych. Oczywiście gracz luncia2010 będzie przypominać o konkursie także na tablicy społecznościowej.

Zasady
1. Każda osoba może wysłać tylko 1 look
2. Prac nie można przerabiać w programach graficznych.
3. Nie "odgapiajcie" od kogoś looku - bądźcie kreatywni i sami wymyślcie coś oryginalnego.

Nagrody
Cóż, z racji tego, że blog jest nowy i jeszcze mało popularny, nagrody nie będą powalające :(
Na razie myślę nad kilkoma sztukami momo, ale gdy blog już się rozkręci, pomyślimy nad czymś lepszym :)

3... 2... 1... START !!!!

CZEKAMY NA WASZE LOOKI DO: 03.09.2015 (CZWARTEK) 

ANKIETA NA BLOGU ORAZ POST Z LOOKAMI POJAWI SIĘ 03.09.2015 (CZWARTEK)

Do zobaczenia. Liczę na to, że dużo osób się zgłosi!

14 komentarzy:

  1. Zgłaszam się !!!!
    Wysłałam juz stylizacje
    pozdrowionka :p

    OdpowiedzUsuń
  2. luncia2010 to data jej urodzin ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgłaszam!! Muj nick to Britanny100

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A robisz 2017 , jak tak to moja ukochana : Vanessa Blue i pozdro dla niej (:

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze ja wchodzę na bloga w styczniu 2017 a tam do listopada 2015!xDD 😂😂😂😂😂😂😂👌👌✌✌✌✌👍👍👅👅xDD😂😂-zapraszajcie na moje koto na momio na nazwę natasha 22 jak widać 😄😄😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo sie czuje - jest juz luty 2017 :) zapytam czy jest nowa edycja konkursu...

      Usuń
  7. Ale... powiem Ci fajny blog... KONTYNŁUJ😄😄😄

    OdpowiedzUsuń
  8. Może mnie odwiedzisz?
    Barwnemomio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń