środa, 2 września 2015

Czym właściwie jest MOMIO?

Witam. Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić grę MOMIO.

A więc, czym właściwie jest Momio?
Momio to gra przeglądarkowa stworzona przez watAgame, możemy w nią zagrać pod adresem http://momio.me/ lub pobrać ją a App Store i Google Play
Postać w grze nazywa się tak samo jak nazwa gry - momio


Jak stworzyć konto?
Klikamy na flagę swojego kraju i - po załadowaniu strony - opcję "Zarejestruj się".
Na początku gry tworzymy swojego awatara, swoją postać. Najpierw wybieramy płeć: dziewczyna lub chłopak (zmartwię niektórych: płci "inna" niestety nie ma).  Następnie wybieramy:
1. Kolor skóry - pięć karnacje do wyboru
2, Oczy - trzy kolory do wyboru: niebieski, brązowy, zielony. Oczywiście podczas gry możemy dokupić różne inne, bardziej oryginalne odcienie.
3. Włosy - aż siedemnaście różnokolorowych fryzur do wyboru! Warkocze, upięcia, proste, lokowane, długie, krótkie.
4. Bluzka - szesnaście do wyboru: t-shirty, sweterki, bluzy, topy.
5. Spodnie - siedemnaście do wyboru: kolorowe, w kratkę, szorty, na szelkach, jeansy.
6. Buty - osiemnaście do wyboru: trampki, koturny, szpilki, rolki

Oczywiście możecie w czasie gry zmienić całkowicie swojego momio - kupić lepsze ciuszki, a nawet tatuaże, makijaże, torebki, akcesoria, biżuterię, których nie ma do wyboru podczas tworzenia konta.

Następnie wybieramy imię swojego momio (nick) oraz tradycyjnie hasło. Uwaga, niespodzianka! Można używać polskich znaków w nickach. Od teraz nick "Kaśka" czy "Księżniczka" nie sprawi już problemu.  Polecam nie zakładać konta w miejscach publicznych, ponieważ podczas zakładania konta hasło jest widoczne po wpisaniu i nie da się go ukryć. Ale nie martwcie się - oczywiście podczas następnego logowania będzie już "zagwiazdkowane". Nie trzeba koniecznie podawać adresu e-mailowego - ale polecam podać, bo przydaje się przy odzyskiwaniu hasła, a dodatkowo za samo potwierdzenie dostajemy 150 diamentów. Za potwierdzenie numeru telefonu również czekają na nas diamenty - ale oczywiście nie jest to konieczne. Chciałabym jeszcze dodać, że na Momio możemy założyć tylko jedno konto jednego dnia - jeśli chcielibyście następne, musicie potwierdzić numer telefonu (co nie jest konieczne podczas zakładania pierwszego konta). Na początku gry przywita Was sympatyczna Emily (jeśli Wasza postać to dziewczyna) lub Lucas (jeśli Wasza postać to chłopak). Udzielą Wam oni kilku rad typu "to jest twój profil" - jakbyście czasem się nie zorientowali...  Są to "boty" które informują Was o konkursach, wydarzeniach itp.
Atrakcje
Przyznam, że szczerze mówiąc, to nie ma tam zbyt wielu atrakcji...

1. Pisanie na "tablicy" - coś na wzór facebooka. Możemy napisać wiadomość którą widzą tylko znajomi oraz taką, którą widzą wszyscy.
2. Popularne ostatnio "hashtagi", których i tak mało kto używa.
3. Na tablicy możemy często pooglądać "piękne" zdjęcia użytkowników.
4. Możemy mieć zwierzaka (zwanego w grze "animo" - najtańszy 3000 diamentów, powodzenia w zbieraniu.
5. Możemy kupować ubrania i akcesoria dla swojego momio, a następnie tworzyć looki i chwalić się nimi na tablicy.
6. Są opcje like, komentarz, udostępnij.
7. Pisanie prywatnych wiadomości do znajomych i tworzyć grupowe konferencje.
8. Nie możemy pisać wiadomości do kogoś, kogo nie mamy w znajomych.
9. Możemy dawać i otrzymywać od innych "momo", odznakę za której danie i dostanie otrzymujemy punkty do kolejnego levelu.
10. Przy rozpoczęciu każdego, nowego poziomu otrzymujemy diamenty.
11. Na profilu wypisujemy informacje osobie - zespół, serial, książka, hobby, zwierzę.
12. Około 90% (nie badałam tego, mówię tak "na oko") to młodzi ludzie w wieku 8-13 lat. Gdy znajdziesz kogoś starszego - cud. 
13. Znajdziemy tam wielu młodych chłopców piszących "hej szukam dziefcyny hentne dawac loki w kom ja wybiore najładniejszom". Wiecie co jest najbardziej zaskakujące? Takie posty mają czasem nawet 50 komentarzy od fanek.
14. Znajdziemy tam też wiele młodych dziewcząt piszących "hej szukam hłopaka mam 8 lat hentni dodajom do znaj plis".
15. Możemy pooglądać filmiki z youtube.
16. Możemy wysyłać i dostawać prezenty płacąc diamentami.
17. Dzienny bonus - a co 3 dni gra w której do zgarnięcia około 200 diamentów.
18. Tak zwane "limitowane ciuchy" - przy niektórych ciuchach które mają być wycofane z momio jest dopisek ile jeszcze dni/godzin będzie w sklepie.

UWAGA !!!
1. W grę możemy grać tylko w godzinach 5:00-23:00 
2. W grę możemy grać tylko, gdy mamy MNIEJ niż 18 lat.

Przykładowa postać


Okno gry po zalogowaniu

Zdjęcie wykonane o 22:55



Okno gry podczas trwania ciszy nocnej


Mam nadzieję, że gra - mimo że stworzona raczej dla graczy ze szkoły podstawowej - zainteresuje też troszkę starszą młodzież. Ja sama lubię sobie posiedzieć na momio, mimo że nie chodzę do podstawówki. Jeśli dobrze poszukamy, możemy też znaleźć paru graczy chodzących do gimnazjum lub jeszcze starszych :)


No to cześć, do zobaczenia w następnym poście!
Pozwólcie że nie podam nicku - nie chcę być rozpoznawalna.


82 komentarze:

  1. Na pewno zagram ;3 PS: bardzi fajny blog!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. momio to super gra gram codzienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspaniałe ja nazywam się pola123! i xPola123x

      Usuń
    2. Fajny nick Sabrina james

      Usuń
    3. Cześć!
      Ciekawy blog!Ja na Momio nazwywam Zakręcona. czyli zakręcona i kropka razem!Zapraszajcie do znajomych!Pozdrawiam (:

      Usuń
  3. Witam serdecznie! ;) No, nie powiedziałabym, że najlepszy blog, bo każde blogi o Momio są dobre :) Przydało by się więcej postów. Zapraszam też serdecznie na mojego bloga o Momio - momio-i-my.blogspot.com
    Pozdrawiam i też fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Mrs. Aksa. Dziekuje, ale prosilabym o nie reklamowanie tu swoich blogow ;) Malo postow, bo dopiero zaczelam. Z tego co zauwazylam w statystykach bloga, odwiedzily mnie (oprocz mnie) max 5 osob z polski i kilka z USA (skad w Ameryce znali mojego bloga?). Jak na reklamowanie bloga w grze to nie jest zbyt dobry wynik. Nawet osoby ktore zglosily sie do konkursu nie weszly na bloga zeby zaglosowa chociazby na siebie. Coz, nagroda przepadla. Nie ukrywam - bardzo mnie to zniechecilo do dalszego blogowania. Moze kiedys zaczne kontynuowac, na ta chwile zrobilam sobie przerwe w prowadzeniu bloga. Wiem, ze naglowek i reszta nie wygladaja zbyt profesjonalne, ale zostaly zrobiobe na szybko, byle tylko jakis naglowek zwiazany z momio byl. Pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny :)

      Usuń
  4. supcio mój login jogunia135 mam 35lvl

    OdpowiedzUsuń
  5. Gram w momio, nazywam sie Love Me 3. Dajnie jest, mam 44 poziom.
    P.S. Blogg nie za fajny...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie spodobała ta gra

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta gra jest super nazywam się myszka mini

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszajcie mnie! Mój Nick to: xXxtamiqxXx

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem karioka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak się nazywacie na Momio?? Podawajcie nazwy to was pozapraszam XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja nazwa jessi 8 zapraszajcie :)

      Usuń
    2. Na momio nazywam się Dzuliia zapraszać ;3

      Usuń
    3. bardzo fajna gra ,,Momio'' wiem to,bo codziennie gram w nią

      Usuń
    4. Hey wszystkim. Też jestem graczem Momio i też posiadam Bloga. Zapraszam na niego: BlogMadziBlog.Blogspot.com
      Mój Nicka na Momio.me to: xXMadziaXxx. Zapraszam do znaj od 30 lvl. Ja mam 41. 😊

      Usuń
  11. a czemu na momio nie możemy dostawac co piątek prezętu ? pozdrawiam 10vanessa

    OdpowiedzUsuń
  12. Na momio sie nazywam klaudia 112 zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kokxiPL momio7 marca 2016 08:41

    Fajna gra momio bardzo mi się podoba więc od razu ide grać na momio

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog ;) zaprosi mnie ktoś? OlckaPatka lvl 55

    OdpowiedzUsuń
  15. mój login na momio maksiu5 lvl 61

    OdpowiedzUsuń
  16. mam momio jestem wikia 3009q

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejek!! bardzo fajny blog!! zwariowany!!mogłabyś wprowadzić kilka nowości? Bo momio zmieniło się nie do poznania!! Są jakieś szafiry, tylko 15 cukierków dla animo dziennie😱😱😱😟😰😨😨😧 czy mogłabyś No nie wiem na przykład napisać o Momio plus?
    Mój nick: iris13

    ~~lamoroszka~~lami~~salami~~

    Pozdriawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej,na momio nazywam się Bella.Nutella i chętnie podziele się momo i prezętami !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. hej może ktoś chce pisać ze mną na moim blogu o momio ?

    OdpowiedzUsuń
  20. hej może ktoś chce pisać ze mną na moim blogu o momio ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam w to grać mój nick to : natalka9988 ... pomagacie w lvl ...

    OdpowiedzUsuń
  22. JA UWIELBIAM MOMIO A NAZYWAM SIĘ MOWIELINA1 POWIEM WAM SZCZERZE ŻE ANIMO BARDZO DROGIE I POMORZCIE W LVL

    OdpowiedzUsuń
  23. MOMIO TO GRA NA PIĄTKĘ

    OdpowiedzUsuń
  24. kocham momio tego mi potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham momio tego mi potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam momio-zapraszam Britanny100, a 2 konto ZaraLarsson1018

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog fajnie pisane posty i co najważniejsze piękna estetyka.



    Polecam wejście na mojego bloga;Zagadkowe Momio9nie odbieram temu blogowi czytelników jakby coś)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super blog fajnie pisane posty i co najważniejsze piękna estetyka.



    Polecam wejście na mojego bloga;Zagadkowe Momio9nie odbieram temu blogowi czytelników jakby coś)

    OdpowiedzUsuń
  29. to fajna bardzo gra bo ma dużo ubrań.POLECAM GRAĆ W MOMIO :]

    OdpowiedzUsuń
  30. To bardzo fajna gra mój nick to kamila2007.01

    OdpowiedzUsuń
  31. zapraszam na moje momio jooana

    OdpowiedzUsuń
  32. zapraszam na moje blogi nazwa na momio:Aleksandran

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajowski Blog. Ale nie jest najlepszy.Bo według mnie,każdy blog jest super na równi. Nie lepszy i nie gorszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. momio jest najfajniejszą grą na świecie ps.kto ma msp zapraszam do znaj mój login werka 222222

    OdpowiedzUsuń
  35. zaproście mnie do znaj na MOMIO mój login ania321321
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam momio mam 28 level i mam mnustwo znajkuw ale kto z was sprawdza wiado od emili
    xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam momio mam 28 level i mam mnustwo znajkuw ale kto z was sprawdza wiado od emili
    xDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja gram juz 2 miesiace w momio,ale blog bardzo fajny,nazywam sie arbuzik05

    OdpowiedzUsuń
  39. Gram nock:weychan codzienność - granie w momio

    OdpowiedzUsuń
  40. Hey , bardzo fajny blog , jak macie momio albo masz nie wiem ile osób to pisze ale jest serio fajny , napiszcie do mnie bo chciałam też założyć sobie bloga ;) Pozdro Anastasiaczka <- Takie pseudo na momio

    OdpowiedzUsuń
  41. Super blog!!!
    Przy okazji mój nick to
    fifi97971
    stella000
    Ari21

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja grałam raz o 24:30 a mój nick to : Patryniaa

      Usuń
  42. Super Blog jak się nazywasz? 😏 Ja WRLT 😄

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam konto z 2 lata. Nick: NataliaG

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam momio gram w to codziennie mój nick to awq13265

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja zapraszam na moje konto Conrada rzadko juz na nie wchodzę i jak widać nazywam się natasha 22 😘😘😘 a rzadko w Hadze dlatego że ostatnio interesuje się niego bardziej msp, na którym nazywam się " okularniczkaaa " i tez na nie zapraszam lecz jestem początkująca i mam dopiero 6 lvl 😘

    OdpowiedzUsuń
  46. Sorki i klawiatura mi zmienia wyrazy xDD / Conrada = co prawda / 👍✌👌

    OdpowiedzUsuń
  47. Sorki i klawiatura mi zmienia wyrazy xDD / Conrada = co prawda / 👍✌👌

    OdpowiedzUsuń
  48. Zapraszam:
    http://wpamietnikuolixi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. dasz preza muj nick 12boonie



    OdpowiedzUsuń
  50. Co do animo- każdy dostaje nyszoskoczka przy 6 levelu za darno.Zaproś mój nick-haniacho2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ja nazywam się na Momio Madziuś

      Usuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ta gra jest super gram codziennie na 5+

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapraszam cię do znajomych moja nazwa na Momio:Madziuś

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. https://www.bananki.pl/event/

    g

    OdpowiedzUsuń